You are on page 1of 33

alt e rnat iva-za-vas.

co m

http://www.alternativa-za-vas.co m/index.php/clanak/article/jo hanna-budwig

Johanna Budwig: izlijeite rak hranom!


Tweet Autor: Marina Biljak

Uljno-proteinska prehrana za ozdravljenje Dr. Johanna Budwig, poznata njemaka biokemiarka, pedesetih je godina 20. stoljea osmislila uljno-proteinsku prehranu koja moe pomoi u ozdravljenju od mnogih tekih bolesti. Ova je znanstvenica napisala desetak knjiga, od kojih su dvije prevedene i kod nas - Rak - problem i rjeenje i Uljno-proteinska kuharica". Z bog svojih istraivanja, dr. Budwig je bila nominirana za est Nobelovih nagrada.

Za sve je kriva prehrana


Dr. Budwig je vjerovala da je rak, kao i velika veina drugih bolesti, prvenstveno uzrokovan nepravilnom prehranom, tonije nepravilnom preradom hrane i ulja, a osobito pregrijavanjem ulja. Ovu je priu dr. Budwig zapoela nakon to je otkrila da u krvi oboljelih od raka nedostaju vani sastojci za ljudski organizam, kao to su lipoproteini i fosfatidi. Shvatila je da te sastojke je potrebno nadomjestiti kako bi se bolest povukla. Nedostatak f osf atida i lipoproteina uzrokovao je nedostatak kisika u stanicama, te je dr. Budwig krenula u potragu za metodom koja e vratiti kisik. Shvatila je da to moe postii kombiniranjem odreenih namirnica pa je razradila poseban nain prehrane, koji se naziva Budwigova dijeta ili Budwigov protokol.

Laneno ulje i svjei sir


Dijeta se sastoji od uzimanja lanenog ulja sa svjeim nemasnim sirom. Bitno je uzimati ih zajedno kako bi se postigao pun uinak. Ova naizgled jednostavna prehrana reaktivira vitalne f unkcije stanica. To se postie uzimanjem prirodnih nezasienih omega-3 masnih kiselina, koje sadri laneno ulje. One pomijeane sa svjeim nemasnim kravljim sirom postaju topive u vodi. Ta dva glavna sastojka kombiniraju se s ostalom zdravom hranom - organskim svjeim voem i povrem, oraastim plodovima, itaricama poput rie, heljde i prosa, zainima, ajevima i medom.

Budwigov protokol

Dnevna koliina za one s ozbiljnim bolestima je 40 do 50 grama lanenog ulja pomijeanog sa 100 grama svjeeg nemasnog sira dnevno. Mjeavina se moe pojesti odjednom ili rasporediti u vie obroka. Ukoliko se odluite za vie obroka, potrebno je svaki put ponovno pripremiti smjesu, jer se stajanjem gube blagotvorna svojstva. Ako ne volite sir, moete koristiti i jogurt ili kef ir, ali njih treba staviti tri puta vie. Ulje i sir morate jako dobro pomijeati pa je dobro koristiti tapni mikser. Nakon to ih pomijeate, za bolji okus moete dodati i svjee voe, mljevene ljenjake ili liicu meda. Uz to, vano je jesti i svjee samljevene lanene sjemenke, jer one sadre neke sastojke kojih u ulju nema. Dr. Budwig uz svoju uljno-proteinsku prehranu preporuuje i terapiju sunevim zrakama, izbjegavanje stresa i toksina, te koritenje Eldi ulja (elektrino izdif erencirana ulja). Kombinacija svega toga trebala bi omoguiti naem tijelu da ozdravi od tekih bolesti.

Dijeta za bolesne i zdrave


Njezin protokol koriten je za lijeenje raka, bolesti srca i krvnih ila, dijabetesa i niza drugih bolesti. Tamo gdje su konvencionalni lijekovi zakazali, njezina se terapija pokazala uspjenom. Meutim ovakav nain prehrane nije rezerviran samo za ljude s tekim bolestima. Naime, prehrana dr. Budwig djeluje i kao preventiva te se preporuuje i zdravim ljudima koji se esto izlau naporima, a i svima ostalima. Neka od bitnih pravila kod Budwigovog protokola: unosite puno tekuine, ak i tri litre dnevno jedite sirovo voe i povre pijte svjee iscijeene sokove od povra i voa jedite oraaste plodove, bez prenja! slatka hrana je zabranjena! crveno meso je zabranjeno! jedite umjerenu koliinu integralne tjestenine i integralnog kruha vaan je svakodnevni boravak na suncu (do sat vremena) hodajte 30 do 60 minuta svaki dan

to nije doputeno
Od masnoa smijete koristiti samo kokosovo ulje te laneno ulje koje mora biti neraf inirano i hladno preano. Kokosovo ulje moete zagrijavati, jer se tako ne stvaraju tetni sastojci, ali ne i laneno ulje; njega moete dodati jelu tek na kraju pripreme.

Izbjegavajte meso i mesne preraevine, eer, kolae i peciva, tjesteninu, konzerviranu hranu i sve ivotinjske masnoe. eer je izriito zabranjen, a zaslaivanje se moe postii koritenjem stevije, meda ili vonog soka. Dijeta brani i morske plodove jer su puni toksina, a valja izbjegavati i sve pesticide i kemikalije, ak i one u proizvodima za kuanstvo i u kozmetici. Umjesto toga, za ienje se mogu koristiti prirodni sastojci poput octa i sode bikarbone. Hranu ne pripremajte u mikrovalnoj niti na tef lonskom ili aluminijskom posuu, ve koristite nehrajui elik, emajlirano i stakleno posue.

Kad nastupaju rezultati?


Rezultate biste trebali osjetiti ve nakon nekoliko tjedana, a teka bolest trebala bi se povui u roku od jedne do pet godina. Budwig preporuuje da i nakon povlaenja bolesti nastavite s ovom prehranom, da biste sprijeili povratak bolesti. Dvije knjige Johanne Budwig prevedene su i dostupne kod nas. U knjizi Rak - problem i rjeenje dr. Budwig objanjava teoriju svog naina lijeenja, a u knjizi Uljno-proteinska kuharica moete pronai njezine brojne recepte. Knjige Johanne Budwig moete nabaviti u knjiarama. Tweet

Svidio Vam se lanak? Primajte na elektronski asopis, besplatno je! Pribiljeite se ovdje!

Povezani lanci

Komentari
Prije nego to ostavite komentar, obavezno proitajte pravila komentiranja na naem portalu.

Denis24

March 20, 2013 u 7.50 Ba sam jedan dan kupovao laneno ulje, ima ih vie vrsta naravno, zna li moda netko koje je laneno ulje najbolje, tj. najkvalitetnije?

Mape

March 20, 2013 u 8.18 itala sam da laneno ulje nije dobro uzimati posebno ne kupovati ga u duanima. Naime, to ulje brzo uegne te time izgubi svu svoju djelotvornost, trebalo bi ga koristiti odmah im se napravi tada bi se iskoristili hranjivi sastojci.

Marina

March 20, 2013 u 8.21 Pozdrav svima, http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/Z dravlje/Johanna Budwig - Rak, problem i rjesenje.pdf Ba sam juer na ovom linku nala knjigu Johanne Budwig. M.

eva

March 20, 2013 u 8.31 buwig protokol se radi u vojvodini u klinici badawi u subotici , veoma uspesno pozdrav svima eva

Cvorak

March 20, 2013 u 8.37 U Subotici se nalazi ustanova koja lei po Budwig protokolu.

Miro

March 20, 2013 u 8.37 gdje se moe kupiti laneno ulje?

Ana

March 20, 2013 u 8.50 Laneno ulje moe se kupiti u prodavaonicama zdrave hrane (mi imamo Bio-bio), i ako se svakodnevno koristi boica traje tono mjesec dana,a toliko se moe drati u hladnjaku i nee uegnuti (odmah nakon prve upotrebe). I istina je da se treba umijeati u jogurt ili sir da ispusti svoje hranjive zdrave sastojke.

eva

March 20, 2013 u 8.50 za cvorok da u subotici se nalazi ustanova koja leci po budwig protokolu jedina takva postoji jos samo u spaniji. laneno i sva ostala ulja i kapi kupuju se u zdravoj hrani. pozdrav eva

nina

March 20, 2013 u 8.51 Ja kupujem u DM, Alnatura laneno ulje i koristim vec treci mjesec sa na nacin kako to preporucuje dr Budwig. Osjecam se super

Marina

March 20, 2013 u 9.22 moe li se na isti nain koristiti Maslinovo ulje, ja proizvodim svoje maslinovo ulje, samo to ulje troim u kuhinji i ne bih ga sada zaboravila, isto je hladno preano a i puno nezasienim masnim Omega3 kiselinama, te odlino pristaje uz sir

eva

March 20, 2013 u 9.29 NE, RAZ LIKA JE U SASTAVU PA SE PREPORUCUJE BAS Z BOG SASTAVA LANENO ULJE. MASLINOVO KORIST IT E Z A SVE OSTALO. POZ DRAV EVA

Jon Smith

March 20, 2013 u 9.39 Pozz, u gore navedenom tekstu dr preporuuje NERAFINIRANO (ekstradjeviansko) hladno cijeeno ulje lana. Svako neraf inirano ulje ima dijelove sjemena ili ploda u sebi, to je ustvari ne preraeno ulje koje nakon cijeenja nije dodatno preraivano (zagrijavano i proiavano) ba da bi ulje dobilo svoju vrhunsku kvalitetu. Z ato se i zove djeviansko, jer nakon cijeenja ostaje nedirnuto i isto. Z ato dr preporuuje ekstra djeviansko laneno ulje? Jer u sjemenu od lana se nalazi izmeu ostalog i vitamin B17 a koji se ne nalazi u raf initanom ulju od lana, zbog toga je neophodno da uzimate neraf inirano ulje lana koje ima svoj talog odnosno dijelove sjemena.

Z ato obratite panju kada kupujete, ako je ulje super isto i prozirno onda je to raf inirano ulje ma ta pisalo na njemu. Isto, veliki problem sa tim podvalama ekstra djevianskog ulje je i sa maslinovim, u naim marketima skoro na svakoj boci pie da je ekstra djeviansko a ulje je potpuno bistro dodue kod maslinovog ulja talog nije ba kao kod lana ili cnog kima kog njega je talog vie slinast.

milja

March 20, 2013 u 10.17 Da li se moe umjesto ulja,koristiti mljeveni lan pomjean sa sirom.I da li je svaki lan koji se kupi u trgovinama ispravan, tj. jednako dobar kao i onaj u trgovinama zdrave hrane. Hvala na odgovoru.!??

Minka

March 20, 2013 u 10.22 Knjigu nemam,rak nemam ali sam imala kijamet stomacnih problema i ovo mi je mnogo pomoglo http://drzivkov.blogspot.nl/2010/11/uljno-proteinska-prehrana-johanna.html

Minka

March 20, 2013 u 10.23 http://drzivkov.blogspot.nl/2010/11/uljno-proteinska-prehrana-johanna.html

Marina

March 20, 2013 u 10.37 ja mislim da moe mljeveni lan

xenna

March 20, 2013 u 10.38 kako je pri upotrebi svjee samljevenih sjemenki, da li se one mogu upotrebljavati umjesto ulja?

Boidar

March 20, 2013 u 10.46 Nemam rak,ali preventiva je uvijek dobra.

aleksa

March 20, 2013 u 10.46 najbolje i najkvalitetnije laneno ulje mozete naci u svim kucama Ref ormhaus u Njemackoj i to: od Dr. Budwigs Omega-3 Leinl. Odlican proizvod i mi ga koristimo samo za salate. Jedino sto 250 ml kosta oko 10 Eura! Vrijedi!

Boidar

March 20, 2013 u 10.48 kako doi do tog ulja u Z agrebu

aleksa

March 20, 2013 u 10.54 treba pitati u trgovinama zdrave hrane- mozda oni mogu naruciti taj proizvod.

Lora

March 20, 2013 u 11.46 Dakle, za preventivu koliko lanenog ulja dnevno u koliko nemasnog sira konzumirati? I gde naci tak mladi nemasni sir? Da li je to sir od jednog dana?

dubravka

March 20, 2013 u 12.11 ta je sa onima koji imaju alergiju ma mljene proizvode i govedinu,teletinu?

davorin

March 20, 2013 u 12.26 Kada je rije o lanenim sjemenkama, svugdje se spominju mljevene. Ja sam kupio lanene sjemenke i ne meljem ih nego tako kupljene jedem u kef iru. Z nade li netko je li to u redu?

Marina

March 20, 2013 u 12.35 oni koji imaju alergiju ma ml. proizvode, obino nemaju i na mladi sir i ostale nemasne kisele pripravke od mlijeka, a govedinu i teletinu su ionako morali i ranije baciti, u svakom sluaju mislim da bi i jabuni ocat bio

dodar umjesto sira

aleksa

March 20, 2013 u 12.49 umjesto nemasnog sira uzimam jogurt 1,5 (i manje) masnoce, te sojino mlijeko i sojin jogurt. postoje uvijek alternative i ja se ne bih drzala tog kravljeg sira. Kravlje produkte treba ponekad zamijeniti npr. ovcijim sirom. Lanene sjemenke moraju biti svjeze i traze puuuno tekicine.(voda)

Meggy

March 20, 2013 u 12.55 Komentar za Davorina: Sjemenke lana ili susama obavezno se moraju mljeti jer u drugom sluaju, u kakvom obliku uu u stomak, u takvom i izau iz naeg tijela, tj. ne moe ih eludac preraditi ako nisu mljevene.

mama

March 20, 2013 u 12.59 Dopada mi se lanak. Obzirom da sam u pedesetim ve godinu dana koristim laneno sjeme sa jogurtom i mogu reei da nemam menopauzalnih problema a koristi i miomu kog imam.Preporuujem da ga koriste osobe sa slinim problemima.

funky

March 20, 2013 u 13.55 Topla prepuruka svima oboljelima za uljno proteinsku prehranu.Pobijedila sam u borbi protiv invazivnog tumora dojke zahvaljujuci upravo lanenom ulju i svjezem kravljem posnom siru!

xenna

March 20, 2013 u 14.07 f unky bravo!!!!

Vesna

March 20, 2013 u 14.52 Glede lanenih sjemenki- ako se ne smelju, pospjeuju probavu, jer su bogate sluzima, zato ih treba

konzumirati s puno tekuine. Ukoliko ih meljemo, treba ih u roku nekih 10 minuta upotrijebit- inae dolazi do oksidacije nezasienih masnih kiselina.

Nada

March 20, 2013 u 15.16 to se tie lanenog ulja imam pozitivna iskustva vezano na smanjenje eera u krvi. Potrebno je ujutro, natate uz jogurt popiti 2 june lice lanenog ulja.

milja

March 20, 2013 u 16.01 Laneno sjeme dokazano skida masnou u krvi.Moe se uzimati s jogurtom.Ja osobno koristim i OMEGA3 s lanenim uljem, kupim u DM-u i kota oko 24 KN.

Nadicab

March 20, 2013 u 16.41 Z na li netko, dali se laneno ulje moe, osim sa nemasnim sirom uzimati i sa jogurtom i mora li se obavezno dobro umijeati ili je dovoljno samo promijeati ulje i sir/jogurt? Neki kau da je poeljno dodati i licu svjee mljevenog lana u sir sa uljem.. ako moe konkretan i provjeren odgovor

lola56

March 20, 2013 u 17.00 Z a sva gore postavljena pitanja u vezi sjemenki i lanenog ulja: Ja koristim radi unih kamenaca i ienja krvnih ila: 2 june lice svjeeg posnog sira i 2 lice laneneog ulja.Ako je sir jako iscjeen moe se dodati 1 lica mlijeka i sve jako dobro izraditi tapnim mikserom da se dobije smjesa kao krema.Mora se dobro sjediniti ulje sa sirom da bi bolje istilo.Ja jo dodam 1 liicu meda i malo cimeta. Od kada sam poela koristiti ovu smjesu nemam vie napada ui i osjeam se super. Ako hoete raditi sa sjemenkama lana, o b a v e z n o ih morate samljeti i umijeati u sir,Daljnji postupak isti kao s uljem!!! Ovo je za sve koji nisu proitali knjigu dr. Budwige jer tako pie u knjizi. Z a one koji su jako bolesni tj. boluju od raka uz ovu kremu se treba pridravati i njenog jelovnika koji je sastavljen od sirovog voa i povra, jesti puno puta na dan po malo i 3-4 puta jesti ovu kremu od ulja i sira.Vrijedi probati, pomae kod mnogih zdravstvenih tegoba. Inae se u Z G-u moe laneno ulje nabaviti u DM-u i Bio duanima i ljekarnama kao i laneno sjeme. Sretno!

jagoda

March 20, 2013 u 17.48 Mene bi zanimalo kako samliti lan a ne kupovati vec mljeven hvala Jagoda

natasa

March 20, 2013 u 18.10 Jagoda, lan se lako melje u elektricnom mlinu za kaf u.

funky

March 20, 2013 u 18.16 Moj recept je bio slijedeci:kupila sam lanene sjemenke u garden ducanu(marticeva ulica),samljela ih u elektricnom mlincu za kavu i odmah umjesala u med(med je prirodan konzervans).Mozete umjesati u pola ili cijelu kilu meda jer samo u medu mljevene sjemenke mogu stajati.Dobila sam gustu masu koju sam svaki dan umjesala u vec izmiksano u blenderu laneno ulje 2 zlice i sir 2 zlice,med s lanenim sjemenkama 1 zlicu.U to bi jos dodala maline ili neko drugo voce osim ananasa(u knjizi je opisano zasto) i razrijedila s mlijekom do zeljene gustoce(ja sam stavljala sojino).Meni je to bio dorucak a ponekad sam umjesala i dve tri zlice zobenih pahuljica..pref ino

droljko

March 20, 2013 u 18.30 Jon Smith veli

Z ato obratite panju kada kupujete, ako je ulje super isto i prozirno onda je to raf inirano ulje ma ta pisalo na njemu. Ne bi se sloio, odstranjivanje estica iz ulja je vrlo jednostavno i pri tom postupku ne podie se temperatura ulja tako da i dalje ostaje djeviansko Ne mogu vjerovati da bi jedan njemaki proizvoa stavio krivu deklaraciju i da bi DM prodavao takovo ulje , valjda

droljko

March 20, 2013 u 18.49 Vesna veli: Ukoliko ih meljemo, treba ih u roku nekih 10 minuta upotrijebit- inae dolazi do oksidacije nezasienih masnih kiselina. _____________________________ ovo oksidacija me zanima, gdje se moe provjeriti ta tvrdnja ?? ima kakav pouzdani link ??

xenia

March 20, 2013 u 19.28 Je konopljino ulje adekvatno lanenom ulju?Molim za odgovor.

nova

March 20, 2013 u 20.03 Pitanje za Funky: Moete li mi rei u kom smislu kaete da ste pobijedili karcinom, da li je nestao zbog uljno-prot. dijete ili ste ga operirali pa ve due nije dolo do recidiva. Pitam vas poto sam i sama operirala invazivni karcinom dojke ove godine u sijenju. Takoer me zanima gdje ste nabavljali sir, da li provjereni od neke kumice ili iz trgovine, te koliko dugo ste bili na toj terapiji? Pozdrav! Nadam se da u se i ja za koju godinu moi pohvaliti da sam karcinom f ree.

jagoda

March 20, 2013 u 20.15 radje bi lan samlila u necem sto nije na elektricni pogon.Ima li neko takvo iskustvo

funky

March 20, 2013 u 20.24 4 i pol godine sam u remisiji sto je za invazivni tumor koji je zahvatio dva limf na cvora puno! Ja sam prosla kompletni konvencionalni tretman(op.kemo.zracenje) Z a uljno proteinsku prehranu sam cula naknadno po zavrsetku zracenja i hranila se tako nekih 7 mjeseci uz promjenu kompletne prehrane(izuzev sira bila sam vegan).Moram napomenuti da su mi leukociti prije budwig protokola bili ispod najnize granice 3.2 a nakon mjesec dana ulja i sira 5.7. Z a mene je ta prehrana postala otkrice kojem se s vremena na vrijeme vratim..onako za svaki slucaj.Takodjer sam probala svasta(beta glucan,biobran,makrobiotika,sokovi od povrca,zelena magma) leukociti su i dalje bili dno dna tako da samo hrabro u borbu! kupite si knjigu gdje vam je sve detaljno opisano sa receptima! Sretno!

funky

March 20, 2013 u 20.26 sir sam kupovala od kumica ali i veronika(ima ga na svim trznicama u zg) mi je bila skroz ok

funky

March 20, 2013 u 20.54 jagoda mozete samljeti u rucnom mlincu za kavu samo obratite paznju na to da bude sitnije samljeveno.Ja sam ga koristila u pocetku i trebat ce vam vremena i snage.Ne znam gdje mozete kupiti mlinac al ako imate

nekog u bosni sigurno ce vam posuditi jer se tamo jos ponegdje koristi

Nadicab

March 20, 2013 u 21.00 to se tie sira, ja vie ne vjerujem Veronika sirevimaAko netko kupuje ve podue sir kod Veronike onda e primjetiti da im je tehnologija napredovala i da im je sir, mlijeko i drugi proizvodi opalo u kvalitetisve u ime zaradepratim ih ve jako dugo. Dodue bolja su alternativa od Dukata i VindijeOni koji su iz Z agreba, toplo preporuam malu Krievaku mljekaru imaju dva prodajna mjesta na Dolcu, jedan na mlijenom dijelu odmah nasuprot ulaza, a drugi na polukatu desno, pa lijevorazlika ogromna

Vesna

March 20, 2013 u 21.49 Droljko: Nezasiene masti u svojoj strukturi imaju dvostruke kem.veze i na njih se lako vee kisik, tako da nastane struktura sa jednostrukom vezom- takva struktura je kemijski stabilnija. Nemogu ti preporuit link, jer to znanje nemam iz interneta nego iz strunog usposobljavanja :)

pere

March 20, 2013 u 21.57 Sve najbolje o Johanni Budwig i njezinom protokolu. Ja bih ipak dodao 2 sitnice: 1) malo bih smanjio koliinu kravljeg sira (zbog vrlo, vrlo problematinog kazeina), ali ipak da ostane nekakav minimum. 2) dodao bih cimet kako bi se smanjila brzina podizanja razine glukoze (i inzulina) u krvi od meda, odnosno kako bi se umanjila ta mala negativna strana meda. Ostalo sve izvrsno!

aleksa

March 20, 2013 u 22.26 @ pere odlicno receno, samo ja umjesto meda koristim Agavendicksaf t. 100% na biljnoj bazi, a o kalorijama i da ne govorim. ;-)

"Alternativa za Vas"

March 20, 2013 u 22.29 Laneno ulje moete kupiti skoro u svakoj ljekarni ili trgovini zdrave hrane.

Konopljino ulje je isto vrlo ljekovito, sadri idealan omjer 6 i 3 esencijalnih masnih kiselina.

Senija Bjelosevic

March 20, 2013 u 23.27 Kao prvo bise puno zahvalila Altrnativnoj pa onda svim komentatorima jar svaki komentar je vazan kao i preporukasvi imamo neka zivotna iskustva a i godine se ulazi pa valja pazit sta jedes ja sve konzumiram samo ne sa sirom ali cu i to probati bar za veceru toje lagan obrok namam jos nista a u 64 sam usla ja trosim i u kolace umjesto oraha mljeveno lanenono sjeme i u zobenom sirijalu svako jutro stavljam a i konopljino upotrebljajem za kolce gore pospem umjesto oraha puno hvala svima i uzivajte u darovima prirode .

karmila trtinjak

March 20, 2013 u 23.31 DOBRO JE DOPUNIT I Z NANJE.NJEGA NIKAD DOVOLJNO.DR IM SE PRIRODE KOLIKO JE T O MOGUE U OVOM Z AT ROVANOM SVIJET U.SVAKO SAZ NANJE JE JE DOBRO DOLO. BOLJE SPRIJEIT I NEGO LIJEIT I.NOVA SAZ NANJA UVIJEK Z APISUJEM. NEKA BUDE I VAA NAVIKA, Z APISIVANJE. POZ DRAV DRAGI ALT ERNAT IVCI.

CUNA

March 21, 2013 u 0.12 Pitanje za Funky; Molim vas da mi kazete koliko ste lanenih sjemenki samljeli na pola kile meda? Da li je to bilo 100 gr lanenih sjemenki ili manje? Pozdrav

valentin ivi

March 21, 2013 u 4.37 tko ima rak je bolje da 40 dana gladuje i konzumira samo prirodno ajeve, a tek iza toga da konzumira svjei nemasni sir s lanininim uljem i lan!!!

droljko

March 21, 2013 u 6.41 Vesna veli Nezasiene masti u svojoj strukturi imaju dvostruke kem.veze i na njih se lako vee kisik, tako da nastane struktura sa jednostrukom vezom- takva struktura je kemijski stabilnija. Nemogu ti preporuit link, jer to znanje nemam iz interneta nego iz strunog usposobljavanja :)

____________________________________________ OK a zato onda ulje moe trajati, prije nego se uegne 6 mjeseci ?? U procesu proizvodnje to ulje i te kako je izloeno oksidaciji prije f lairanja , Pretpostavljama da se sjeme prije tlaenja prvo samelje , pa onda f iltracija pa sve redom

pehinarka

March 21, 2013 u 9.44 mene nije volja svako jutro sve to pripremati, za sada nemam zdrastvenih problema, hvala na savjetnima, Z ANIMA ME U MED SE UMJEAJU SJEMENKE.KOLIKO? MO E LI I ULJE I CIMET T E DA SE UZ ME SA LICOM I DIREKT NO U USTA. PA EVENT UALNO SAMO UMJEAT I U SIR. UNAPRED HVALA

ljiljana

March 21, 2013 u 11.16 da li moze laneno ulje da se umesa u bademovo mleko ili neko drugo biljno i da li moze u sir od badema ili. nislim da ne bude ziv porekla a izbegavam soju? hvala <3

funky

March 21, 2013 u 12.06 cuna tesko mi je reci tocno koliko sjemenki..po zelji..umjesavajte po malo do zeljene gustoce.Ja sam sebi radila guscu smjesu..ne znam s cim bi vam usporedila,rijedje od pekmeza!

Meggy

March 21, 2013 u 12.48 Kako bismo u potpunosti iskoristili sve blagodati lanenog ulja, preporuena dnevna doza unosa je 1-3 velike lice. Ova koliina ne bi se trebala prekoraiti. Ukoliko uzimate lijekove protiv zgruavanja krvi ili ste trudnica ili dojilja, prije uzimanja lanenog ulja savjetujte se sa svojim lijenikom. Kod uvanja ovog ulja trebamo uzeti u obzir njegovu osjetljivost na svjetlost i temperaturu te sklonost oksidaciji. U sluaju kvarenja, u lanenom se ulju poinju oslobaati tetne molekule lipid peroksida, a ono postaje neugodnog okusa i otrog mirisa. Stoga ga je nuno drati dobro zatvorenog u hladnjaku, to se takoer odnosi i na laneno ulje u kapsulama. O autoru: Renata Kos je reiki majstor i uiteljica Divine Health Programa za edukaciju drutva, razvoj ekologije i zdravlja. Vie o aktivnostima Divine Energy Parka moete saznati na stranici http://www.divineenergypark.org

pere

March 21, 2013 u 13.15 @ aleksa, hvala, ali agavin sirup nije rjeenje, budui da i on (ako se ne varam) spada u jednsotavne eere kao i med Tako da biste i u tom sluaju jednako trebali dodati cimet da malo barem uspori podizanje glukoze i potom inzulina u krvi. @ pehinarka, ako zaista elite imati prave koristi od recepta dr. J. Budwig, onda se morate vrlo, vrlo precizno drati njezinog recepta, osobito u tim bitnim stvarima. Nikakve takve preslobodne varijante nee poluiti uspjeh. Proitajte iznova gornji tekst, ili skinite knjigu, pa pogledajte. Izuzetno je bitno npr. da bude posni sir i da se snano umijea s lanenim uljem tako da na mjesto izvaenih masnoa iz sira ue omega 3 iz lanenog ulja i tako se direktno transportira u krv. Potom kiselina iz sjemenki svaki detalj je bitan.

Senija Bjelosevic

March 21, 2013 u 15.34 Hvala svima na korisnim savjetima jer nam je sve od koristi i evo sad me interesuje koliko treba uzeti mljevenog sjemena ako se trose tablete za razredivanje krvi jer doktori to nece kazat oni nevjeruju u alterativnu medicinu i nemozes hi ni pitat a vidim ima vas koji to puno znate sto se tice upotrebe .

Vesna

March 21, 2013 u 16.19 Droljko, pojedete li smeljene sjemenke nakon pola sata, vjerojatno ne ete osjetiti razliku u okusu, no radite li to svaki dan u veim koliinama, vae e tijelo itekako osjetittijelo akumulira razliite otrove koje naa osjetila ne prepoznaju i s godinama nagomilavanja odreagira Vjerojatno je isto s uljem- moda ono moe stajati 6 mjeseci, al pitanje je koliko je ono stvarno kvalitetno nakon toliko(i manje) vremenaja ga ne koristim i ko takvo ga ni ne bial vjerujem da mu dodaju takve i drugaije(priroden ili sintetike) konzervansenemogue je sprijeit oksidaciju, osim da se dodaje neto to e se vezat umjesto kisika

droljko

March 21, 2013 u 18.25 Vesna, sve pet ali meni nema logike da u jednom sluaju do oksidacije dolazi u roku nekoliko minuta a u drugom nakon nekoliko mjeseci, Ulje i laneno sjeme kupujem u DM , vjerujem da ono to oni prodaju prolazi rigoroznu kontrolu, valjda U ponudi imaju i mljeveni lan , sumnjam da je opasan po zdravlje u roku koji se nalazi na deklaraciji

Jon Smith

March 21, 2013 u 23.18

droljko veli: Ne bi se sloio, odstranjivanje estica iz ulja je vrlo jednostavno i pri tom postupku ne podie se temperatura ulja tako da i dalje ostaje djeviansko Ne mogu vjerovati da bi jedan njemaki proizvoa stavio krivu deklaraciju i da bi DM prodavao takovo ulje , valjda Odgovor: Mislim da nisi razumio ta je to ekstra djeviansko. Samo se vrati na smisao rijei djevica, djeviansko. Samim ostranjivanjme taloga iz ulje ulje gubi svoje ekstra kvalitete, a dodatnim zagrijavanjem jo vie. Odnosno, glavna stvar kod ekstra djevianskog ulja jeste da ima svoj talog odnosno dijelove sjemena, u suprotnom to NIJE ekstra djeviansko ulje. Kod lanenog ulje je to veo specif ino. Moje lino miljenje da ga dr preporuila u neraf iniranom (ekstra djevianskom)obliku jer u tom obliku ima u sebi vitamin B17. OK, u sjemenu od lana se nalazi taj vitamin a u raf iniranom ulju NE, pa je zbog toga neophodno da se u ulju zadre dijelovi sjemena i time prnosi vtamin B17. Kakve veze ima to to je njemai proizvoa...? pa DM pod okriljem svoga brenda prodaje i lani vitamin C pa S druge strane, mislim da samo ovaj tretman od sira i ulje i nije neto ekstra progresivno, glavna stvar kod ovog tretmana je cjelokupni sistem koji se moraju pacijenti pridravati Mislim da bez uvoenja sirove hrane sam sir i ulje lana ne bi mogli nita odraditi Z ato savjetujem svima Vama koji se odluite na tretman ove dr da dobro isitate sve detalje koje ona preporuuje kako bi tretman bio cjelokupan i makismalno ef ikasan!

droljko

March 22, 2013 u 6.37 jon smith, djeviansko znai da je obraeno mehaniki i da pi tome nije zagrijano preko neke temperature i nita vie , svaka mehanika dorada koja se dri toga pravila je doputena Ali dobro , ako sjeme sadri B 17 zato ga pri cijeenju nema u ulju? U kojim koliinama uope ima B17 u sjemenu lana ?? Ako ga jedem samljevenog i ne osjetim gorinu onda se on nalazi samo u tragovima , koliko ga tek ima u nekim mrvica u ulju ?? Ajmo egzaktno bez nagaanja prije dvije godine nabavio sam sjemenke kajsije iz dva vonjaka , jedne su bile gorke a druge ne , oito da su imali razliitu koliinu B17 prole godine sam preao na kotice plave ljive EEE to je bio pogodak , gori pravo Pojedem dnevno 1015 komada

Jon Smith

March 22, 2013 u 8.08 Da upravu si, i ja sam miljenja da su male koliine vitamina B17 u sjemenkama lana ali moda grijeim

nisam previe ispitivao Ekstrakcija ulja (ekstra djevianskog): 1. Sirovo 2. Hladno cijeeno 3. NEprocesuirano 4. NEf iltrirano 5. NEgrijano 6. Gravitacijski taloeno Eto to je sva pamet koju zahtijeva neraf inirano (ekstradjaviansko) ulje

Vesna

March 22, 2013 u 9.59 Droljko- to to na ulju pie da je rok upotrebe 6 mjeseci ne znai da tako stvarno i jest

Tanja

March 22, 2013 u 10.02 Ja sam u knjizi Kineska studija itala da svi mlijeni proizvodi pogoduju nastanka raka pa sam malo zbunjena ovim lankoma to se tie mljevenih lalenih sjemenki kau da je najbolje samljeti u koliini koju eli konzumirati jer gotove kupljene samljevene lanene sjemenke gube na kvaliteti.

Minka

March 22, 2013 u 10.40 Moze li neko ko je strucan reci,moze li se kuhati i peci na extra djevicanskom ulju.Jedni kazu da nije za toplu obradu,drugi opet da moze,Vecinom koristim djevicansko zatoplu obradu a extra za salate.

Tanja

March 22, 2013 u 10.44 Ne, itala sam vie puta da se maslinovo ulje ne smije zagrijavatijedino je kokosovo ulje za to dobro, ali i dosta skupo..

Boidar

March 22, 2013 u 10.52 jel ima u lanenim sjemenkama i ulju vitamin B17 ili nema

Boidar

March 22, 2013 u 10.57 za Tanju svi kuhari koje gleda pripremaju hranu na maslinovom ulju.kaj misli kak paze da li djeviansko ili extra djeviansko(osim ako ga reklamiraju)

droljko

March 22, 2013 u 11.37 Vesna veli Droljko- to to na ulju pie da je rok upotrebe 6 mjeseci ne znai da tako stvarno i jest Slaem se ali nije li ueglo ulje ono kod koga je dolo do oksidacije ?

droljko

March 22, 2013 u 12.00 Boidar veli jel ima u lanenim sjemenkama i ulju vitamin B17 ili nema Svi govore da ima ali koliko tono nitko ne navodi, ako usporedim okus lana i recimo gorkog badema ili kotice ljiva koja i te kako gori zbog B17 onda je lan presiromaan i ja ga ne doivljavam kao neki znaajan izvor za B17 Preporuena dnevna doza je 100 mikrograma ili oko 7 kotica kajsije (mada nisu ni sve kajsije jednake , neke gore neke ne) sa ljivom ne moe pogijeiti ali poto je ona manje poznata na zapadu od kajsije vjerojatno onda kajsiju i f avoriziraju u svim tekstovima

Tanja

March 22, 2013 u 12.35 Z a Boidara, kuhare ne gledam niti pratim takve emisije.veina ih sprema nezdravoja maslinovo ulje stavljam samo na kraju kad jelo bude gotovo, a pranu hranu ionako nikad ne jedem pa me to ne optereuje

Senija Bjelosevic

March 22, 2013 u 14.19 Ja sno povrce dinstam na laganoj vatri i crvenom i bjelom luku ja gledam kuhare i zdrave i nezdrave hrane maslo je broj 1 pa kokosovo ulje i oda od sjemena grozda ono je isto ko i kokosovo ulje a maslinovo mozes koristitiali da nebi pregorilo moras prvo na laganoj vari i dodati maslaca jer maslac neda da brna {gori}.

March 22, 2013 u 18.30 Laneno ulje i sir ne e pomoi ako se ovjek ne pridrava ovih jednostavnih savjeta. Smiju se konzumirati samo sirove ivotinjske bjelanevine, ali to je teko izvesti i zato je najbolje odmah prijei na itarice, povre i voe. Treba izbjegavati zaine, pasterizirane mlijene proizvode, zagrijavanje masnoa, prenje i peenje hrane, to znai da su kruh i kolai suvini u prehrani! Eto, nije uope teko! Tanja March 22, 2013 u 10.02 Ja sam u knjizi Kineska studija itala da svi mlijeni proizvodi pogoduju nastanka raka pa sam malo zbunjena ovim lankoma to se tie mljevenih lalenih sjemenki kau da je najbolje samljeti u koliini koju eli konzumirati jer gotove kupljene samljevene lanene sjemenke gube na kvaliteti. Minka March 22, 2013 u 10.40 Moze li neko ko je strucan reci,moze li se kuhati i peci na extra djevicanskom ulju.Jedni kazu da nije za toplu obradu,drugi opet da moze,Vecinom koristim djevicansko zatoplu obradu a extra za salate.

Dijana

March 22, 2013 u 19.38 Vec dugo imam knjigu od J. Budwig, ali je na zalost pala u zaborav. Hvala sto ste se posvetili toj temi, a i mene podsjetili da opet procitam i primjenim ponesto od tih divnih savjeta. Super ste.

dragan

March 23, 2013 u 6.22 Oil and water, simply dont mix, so to make f lax oil soluble in the blood and accessible to the cell membrane, it needs a change in chemical composition. Dr. Budwig f ound that when f lax oil is mixed and bonded to a sulphur-containing protein like cottage cheese or quark (german cottage cheese), this combination then becomes water-soluble and can be carried in the blood and easily absorbed into our cell membranes. According to the Cancer Cure Foundation website.http://truthbreakdown.wordpress.com/tag/eldi-oil/

pere

March 23, 2013 u 8.35 @ Tanja, odlino si inf ormirana i slaem se s tobom. Proitaj gore to sam ja napisao na 2 mjesta na tu temu u komentarima. Inae, preporuam jo proitati knjigu Patricka Quiliana, Rak - pobijedite prehranom. Jako inf ormativna i praktina knjiga uope o prehrani. A kao dodatak preporuam neke provokativne tekstove o prehrani, iako se ja ne slaem sa svim, ali ima i jako puno izvrsnih ideja i savjeta http://istineilaziohrani.blogspot.com/

danijela

March 23, 2013 u 15.03 Marina koliko kosta litra vaseg domaceg ulja, iz rijeke sam, mozete mi na mail napisati; dani_rada@optinet.hr, hvala za link knjiga. ja takodjer koristim lanene sjemenke, sameljem pola kile i trosim kroz mjesec dana, sada cu morati svako jutro svjeze mljeti, nisam znala da toliko steti stajanje mljevenih sjemenki. Droljko dali ces ti mljeti svako jutro sjemenke? Pozdrav svima

Marina iz Istre

March 23, 2013 u 15.07 Pozdrav, Danijela, Ima nas dvije Marine Ja sam iz Istre, pa u tako promijeniti ime, i stavila sam link knjige, a druga Marina proizvodi svoje ulje, na emu joj zavidim. Pozdrav svima Marina iz Istre

danijela

March 23, 2013 u 15.25 Pozdrav Marina iz Istre, hvala ti na knjizi, nisam znala da ste dvije osobe. Gdje ti nabavljas maslinovo ulje i laneno ulje? Ipak je najsigurnije kada sam proizvedes nesto i pojedes. Pozdrav svima

eva

March 23, 2013 u 15.38

T REBA PROCITAT I KNJIGE DR, NORMANA W. WALKEA. VRLO POUCNE I DOBRE U VEZ I PRAVILNE ISHRANE, CISCENJA ORGANIZ MA I PREVENCIJE I LECENJA CARCINOMA!:)

Goga

March 24, 2013 u 7.47 Koliko ja znam laneno seme ima najvecu vrednost ako preko noci stoji potopljeno u vodi,da bi nabubriloi tek onda iz sebe ispustilo sastojke koji imaju veliku vrednost za ljudski organizam.To se odnosi na sve vrste semenki. Druga stvar koju znam o lanenom semenu je da se ono moze koristiti samo do podne,dok je organizam aktivan,nikako pre spavanja jer tada ispusta neke otrove,koji mogu proizvesti veliku stetu.Potopljeno u vodi,korisceno u prepodnevnim satima,laneno seme je odlican laksativ.

Kat

March 24, 2013 u 12.46 Pitanje za FUNKY: Z ato se nanas ne moe koristiti u ovoj prehrani i mijeati sa sirom? Z ahvaljujem na odgovoru.

Kat

March 24, 2013 u 12.47 Oprostite, : ananas

funky

March 24, 2013 u 13.19 Kat! ananas se smije preliti sa vec gotovom smjesom sira i ulja s tim da se malo namakao u blago slanoj vodi.Ako se umjesa u lan i sir biti ce jako gorak..tako pise u uljno proteinskoj kuharici dr budwig i naglaseno je velikim NE da se ne smije umijesati u sir i ulje.Nije objasnjeno zasto ali ja sam probala umijesati i okus je zaista grozan(promaknulo mi je to veliko ne :) )

droljko

March 24, 2013 u 17.28 D veli Smiju se konzumirati samo sirove ivotinjske bjelanevine, ali to je teko izvesti i zato je najbolje odmah prijei na itarice, povre i voe. Treba izbjegavati zaine, pasterizirane mlijene proizvode, zagrijavanje masnoa, prenje i peenje hrane, to znai da su kruh i kolai suvini u prehrani!

Imam jedno pitanje , poto sueno meso i slaninica nisu termiki obraeni (naroito prut suena na buri) spadaju li ovako obraeni u vie sirovo ili termiki tretirano (iako nisu) navijam za sirovo da i dalje mogu, bez grinje savjesti, uivati u dimljenim delicijama

March 24, 2013 u 18.23 Henry Bieler: Hrana najbolji lijek (str. 173) Rad Francisa Pottengera dokazao je nezdravu prirodu tremiki obraenih bjelanevina ivotinjskoga podrijetla. Dr. Pottenger izvodio je pokuse na makama koje su po prirodi mesojedi. U svim tim pokusima nijedna maka nije oboljela sve dok je bila na dijeti od sirovih bjelanevina. Ali sve make na dijeti od kuhanih bjelanevina patile su od bolesti slinih ljudskima: curenje gnoja, gubitak zuba, opadanje krzna, slabljenje kostiju, artritis, gastritis, atrof ija i ciroza jetre. Kuhane bjelanevine kojima se sluio dr. Pottenger sastojale su se od pasteriziranoga mlijeka, surutke, sira, mlijeka u prahu, kuhanih jaja, kuhanoga peenoga, zasoljenog i suenoga mesa. Ti pokusi esto su se ponavljali i briljivo kontrolirali, tako da se njihovi rezultati ne mogu dovesti u pitanje.

March 24, 2013 u 18.25 Neizvedivo s nesamljevenim sjemenom koje jedino vrijedi jer je ovo drugo (tvorniki samljeveno) ve davno oksidiralo i bolje ga je izbjegavati.

.......

Goga March 24, 2013 u 7.47 Koliko ja znam laneno seme ima najvecu vrednost ako preko noci stoji potopljeno u vodi,da bi nabubriloi tek onda iz sebe ispustilo sastojke koji imaju veliku vrednost za ljudski organizam.To se odnosi na sve vrste semenki. Druga stvar koju znam o lanenom semenu je da se ono moze koristiti samo do podne,dok je organizam aktivan,nikako pre spavanja jer tada ispusta neke otrove,koji mogu proizvesti veliku stetu.Potopljeno u vodi,korisceno u prepodnevnim satima,laneno seme je odlican laksativ.

March 24, 2013 u 18.32 Gledao sam malo njemako laneno ulje Johanne Budwig. Litra stoji gotovo 40 EUR, dok ono Alnaturino u DM-u neto vie od 11 EUR. Da je prvo svemirske kvalitete, ne bi smjela biti takva razlika u cijeni.

Dakle, ne treba se previe optereivati sve dok je laneno ulje iz ekolokog uzgoja. Bit je da ima to manje pesticida! Isto tako ne vidim zato umjesto sira ne bismo mijeali grah i laneno ulje. I grah ima bjelanevine, a ni okus nije tako lo jer sam to osobno isprobao. Jedem grah sa salatom prelivenom lanenim uljem, solju i limunovim sokom. Nita drugo nije potrebno, a takav je obrok vrlo ukusan. Kome treba poneto stimulacije, neka doda malo ilija i tako e krenuti tragovima Meksikanaca koji su ivjeli na grahu, kukuruzu i iliju. Jasno, s ilijem ne treba pretjerivati i uvijek valja zapamtiti da je to zain koji se u hrani treba pojavljivati u tragovima.

March 24, 2013 u 18.35 Ovdje sam napisao neto o kvascu http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/mikotoksini danijela March 23, 2013 u 15.03 Marina koliko kosta litra vaseg domaceg ulja, iz rijeke sam, mozete mi na mail napisati; dani_rada@optinet.hr, hvala za link knjiga. ja takodjer koristim lanene sjemenke, sameljem pola kile i trosim kroz mjesec dana, sada cu morati svako jutro svjeze mljeti, nisam znala da toliko steti stajanje mljevenih sjemenki. Droljko dali ces ti mljeti svako jutro sjemenke? Pozdrav svima sun

droljko

March 24, 2013 u 21.24 D po emu su to make relevantne za neki pokus ?Morali su ih due vrijeme drati u izolaciji, u kavezima pretpostavljam, kako bi bili sigurni da jedu samo ono to je predmet pokusa Make su bile f rustrirane i nesretne i zato jesu krepavale ko muhe,valjda Z ato nisu za pokus koristili takore ?? Nisam ba previe saznao o suenom mesu

droljko

March 24, 2013 u 21.41 Malo sam guglao, mislio sam da je Henry Bieler ivio najmanje 130 godina , kad ono razoarenje, uz primjenu svih svojih spoznaja ivio je po meni skromnih 82 Kod mene u selu toliko poive i nepismene babe koje nemaju pojma o zdravoj ishrani

Tanja

March 25, 2013 u 8.49 Pere, hvala na preporuci za knjigu Patricka Quilinana, moram jo i tu proitati

Marina iz Istre

March 25, 2013 u 15.11 Pozdrav, Danijela, Ja maslinovo ulje nabavljam na selu (Vodnjan) od ljudi za koje znam kako proizvode. Skupo je, ali je dobro. Laneno ulje sam kupila u Bio&Bio;, mislim da bi trebalo biti ok.

danijela

March 25, 2013 u 18.59 Z a Marina Istra, ja sam kupila od Schneekoppe laneno ulje i dobro mi je, a maslinovo sam kupila u moscenickoj dragi, meni je to sve jako skupo jer ne radim cijelu godinu. za D hvala na savjetima za pivski kvasac,sada vise nepijem nikakav, kada sam uzimala svijezi jako mi se podrigivalo a kod suhog sam bila cijeli dan uzasno gladna nista nije utazilo apetit. Iskoristit cu ostatak suhog za masku za lice. Inace svijezi kvasac je puno boljeg okusa. Polako napredujem sa odbacivanjem slatkisa, sada jedem dva puta tjedno porciju slatkoga, a prije sam SVAKI ALI SVAKI DAN MORALA JEST I NAJMANJE 100GR SLAT KISA. Ovaj f ilmic o hrani sam jucer pogledala super je http://www.hungryf orchange.tv/ Pozdrav svima

karmila trtinjak

March 26, 2013 u 1.32 Izbacite slatkie i okrenite se prirodi..Prirodna hrana je lijek i zato kad jedemo uvijek trebamo misliti to mi to unosimo u organizam.Barem ja tako radim i nije mi ao.Ne moemo se sto posto tvrditi,da je ba sve to pojedemo zdravo bez ikakvog zagaenja. To naprosto ne postoji pod naim nebom. Ipak emo s prirodnom hranom nanjeti manje tete organizmu nego gotovom hranom iz trgovina. Sve to alternativa ovdje objavljuje,ja zapisujem. Hvala alternativi na svim dosadanjim objavama.Stekla sam vrlo korisna saznanja. Svima elim mnogo lijepih trnutaka koje ovdje provodimo.Pozdrav svima!

nn

March 26, 2013 u 11.17 Z na netko kako se uporebi seme koprive, mlevene ili ne. I koja kolicina treba za dijecu protiv anemije. Hvala.

Marina iz Istre

March 26, 2013 u 11.41 Pozdrav, NN, za anemiju, posebno kod djece, savjetovala bih izmijeniti prehranu; najei uzrok sideropenine anemije (srpastih elija) je gluten u itaricama. Napravite pokus: izbacite itarice na neko vrijeme (penica, ra, jeam) i vidite - stanje se u pravilu ve nakon 15-20 dana poboljava. Ukoliko je prehrana uzrok anemije, biljni pripravci e vrlo malo pomoi, ali nee rijeiti uzrok. Otklanjanjem uzroka nestaje posljedica tj. bolest. Probajte, ne gubite nita, samo e vam djeca biti zdravija. Mjesto tih itarica preporuam proso i heljdu, imaju puno minerala. Puno pozdrava, Marina

March 26, 2013 u 19.17 ovjee, nevjerojatna je koliina nesuvislosti koje si u stanju napisati u jednomu lanku. Kakve veze imaju babe, Bielerove 82 godine i zdrav ivot? A ovo o makama nadmauje sve tvoje prethodne provale. Kupi na Amazonu Pottengerovu knjigu i proitaj kako je izvodio pokuse. Z a neoptereenoga je ovjeka dovoljno to je Bieler napisao i ja prenio, ali tebi treba sve stalno crtati. droljko March 24, 2013 u 21.41 Malo sam guglao, mislio sam da je Henry Bieler ivio najmanje 130 godina , kad ono razoarenje, uz primjenu svih svojih spoznaja ivio je po meni skromnih 82 Kod mene u selu toliko poive i nepismene babe koje nemaju pojma o zdravoj ishrani droljko March 24, 2013 u 21.24 D po emu su to make relevantne za neki pokus ?Morali su ih due vrijeme drati u izolaciji, u kavezima pretpostavljam, kako bi bili sigurni da jedu samo ono to je predmet pokusa Make su bile f rustrirane i nesretne i zato jesu krepavale ko muhe,valjda Z ato nisu za pokus koristili takore ?? Nisam ba previe saznao o suenom mesu

March 26, 2013 u 19.19 U DM-u litra ekolokoga maslinova ulja stoji 60 kuna, a lanenoga 75 kn. Jasno, kada se obrauna 15 posto popusta jer mudar kupac nikada ne kupuje manju koliinu robe. I problem sa slatkiima lako se lijei. Svako jutro u blender valja staviti pola litre vode, 50 g jedne vrste suhoga voa (marelice, groice, ljive, brusnice, datulje), jabuku i cijeli limun. Nakon toga nema anse da

ovjek osjea potrebu za slatkim. A podrigivanje svjeega kvasca samo je privremeno. Treba biti uporan i ono bi s vremenom trebalo prestati. teta se odricati prehrambenoga kvasca jer je pravo blago za jetru! danijela March 25, 2013 u 18.59 Z a Marina Istra, ja sam kupila od Schneekoppe laneno ulje i dobro mi je, a maslinovo sam kupila u moscenickoj dragi, meni je to sve jako skupo jer ne radim cijelu godinu. za D hvala na savjetima za pivski kvasac,sada vise nepijem nikakav, kada sam uzimala svijezi jako mi se podrigivalo a kod suhog sam bila cijeli dan uzasno gladna nista nije utazilo apetit. Iskoristit cu ostatak suhog za masku za lice. Inace svijezi kvasac je puno boljeg okusa. Polako napredujem sa odbacivanjem slatkisa, sada jedem dva puta tjedno porciju slatkoga, a prije sam SVAKI ALI SVAKI DAN MORALA JEST I NAJMANJE 100GR SLAT KISA. Ovaj f ilmic o hrani sam jucer pogledala super je http://www.hungryf orchange.tv/ Pozdrav svima

Kat

March 27, 2013 u 6.33 D U potpunom ste pravu kada piete da mudar kupac nikad ne kupuje manju koliinu raobe , osim kada se radi o proizvodima kod kojih radi dueg stajanja i otvaranja moe doi do oksidacije ili neke druge promjene. Po meni laneno ulje ne treba kupiti litru nego manje pakiranje da se to prije potroi, kada ga se otvori.

droljko

March 27, 2013 u 10.15 D veli ovjee, nevjerojatna je koliina nesuvislosti koje si u stanju napisati u jednomu lanku. Kakve veze imaju babe, Bielerove 82 godine i zdrav ivot? A ovo o makama nadmauje sve tvoje prethodne provale. Kupi na Amazonu Pottengerovu knjigu i proitaj kako je izvodio pokuse. Z a neoptereenoga je ovjeka dovoljno to je Bieler napisao i ja prenio, ali tebi treba sve stalno crtati. Z ato gubi ivce i svoje krhko tijelo izlae nepotrebno stresu ?? Samo razmjenjujemo miljenja Babe iz mog sela imaju i te kakove veze sa ovim tvojim junakom koje nekritiki uporno citira Svaka ideja koja se ne potvrdi u praksi nema nikakovu vrijednost ili upitnu Taj tvojm junak ivio je samo jedan prosijean ivotni vijek kao i babe iz moga sela koje su se nezdravo hranile i na koncu umrle u snu tiho i bez poboljevanja Ovo sa makama je presmijeno Mnogi danas make dre kao kune ljubimce i hrane ih ostacima nae hrane (koji naravno nisu sirovi) i industirjskim keksiima koji u sebi nemaju ni mrvu mesa a kamoli sirovog Rezultat po zdravlje tako hranjenih maaka je..

Svi se moemo uvijeriti da su ti ljubimci odlinog zdravlja i doive duboku starost.. Ti kao veterinar zatvara oi pred neospornim injenicama ?? Ba me udi Uporno preuuje vanu injenicu : gospodin koga citira nikada nije tvrdio, za razliku od tebe, da ovi njegovi recepti vrijede za SVE nas Razlika je drastina

Ivan

March 27, 2013 u 10.19 Ja sam 2010 operirao karc.debelog crjeva i proao kemo,da bih 2013 operirao kar.na jetri.Hvala Bogu da se nije rairio.Sad bih opet trebao ii na kemo a meni se ne ide to napraviti od alternative.Inae poslje operacije CT,Markeri i kompletna krvna slika je savrena.Kae mi Pro.antek da sam imao sreu,ali preporuka je Mayo protokol kemoterapije.Inae koristim svaki dan Laneno ulje,integralnu zob s jogurtom.to je preporuka alternative.

Marina iz Istre

March 27, 2013 u 10.51 Pozdrav, Ivane, Ja sam sigurna da je klju za sve bolesti prehrana. Borim se ve 10 godina s prekanceroznim lezijama, i do danas se nisu pomakle dalje. Dakle, zaljuujem da inim dobro (imam obiteljsku anamnezu kancera kod 2 bliska srodnika). Drugo, sigurna sam da bolesti, pa i karcinom, nastaju upravo zbog hrane. Ili jedemo industrijski otrovanu hranu (aditivi, konzervansi, boje ...), ili jedemo hranu neadekvatnu nama (npr. vrlo je esto da nositelji krvne grupe 0 ne podnose gluten, to dovodi i do karcinoma). Prehrana po krvnim grupama u grubo nije loa, mada bih preporuila konzultaciju s nekim dobrim nutricionistom, a svakako Darkf ield analizu krvi, koja je meni pokazala do detalja situaciju u organizmu. Valja puno itati, ima niz tekstova na internetu o lijeenju karcinoma prehranom. Dobro je koristiti laneno ulje i druge tvari iroko preporuene, no bez temeljite promjene prehrane u iskljuivo zdravu (bez kemije) i odgovarajuu vaem organizmu, prirodne tvari pomagai protiv bolesti nisu maksimalno ef ikasne. itajui o prehrani, alternativi i o nastanku bolesti, doi ete do korisnih zakljuaka, npr: rak ne nastaje u jetri, crijevu, dojci ... rak nastaje u cijelom organizmu, davno prije nego se ispolji na nekom organu. Kvrica, tumor, nakupina - samo je zadnja f aza nemogunosti organizma da uspjeno uklanja tumorski promijenjene stanice. Tada se one razmnoavaju, nastaju nakupine. Medicina takve nakupine otklanja, zrai, kemoterapira, ali ne mie uzrok raka, i tumorske stanice se i dalje stvaraju. Na je organizam prilino savrena tvorba, u potpunosti je sposoban sam sebe zaljeivati, ozdravljivati, popravljati. No, ne smijemo mu to onemoguavati! Mislim da su moderne bolesti dananjice, koje naalost ve ima vei dio populacije, posljedica naeg upornog rada na tome da vlastitom organizmu onemoguimo da nas odrava zdravima. Jedite samo prirodnu hranu. Izbacite svu kemiju - hrana, sredstva za ienje, kozmetika ... Spavajte dovoljno i u odgovarajuim satima da va organizam moe luiti hormon rasta (cca od 22 sata do 6 ujutro), koji ustvari popravlja organizam Dodajte u prehranu sve one krasne biljke s livada i plodove iz prirode koje su nai stari stalno jeli i nikad bili bolesni Orijentirajte se na tradicionalnu hranu svoga kraja Kreite se, f iziki radite, etajte, vratite se prirodi ... grlite drvee, priajte s biljkama - ozdravit e vas

Uzimanje lanenog ulja, integralnih itarica, ajeva ... nee izlijeiti bolesti, ve samo prestanak uzimanja otrova koji su bolest i izazvali. Ispriavam se, ovo nije predavanje niti lekcija, ve samo dobronamjerne rijei kojima nastojim pomoi, jer sam se uvjerila da mi je taj put pomogao. Ukoliko se ve drite zdrave prehrane i ostalih pozitivnih stvari, onda se moe raditi o neemu to vam ne odgovara i ini tetu organizmu. I za to ima lijeka, treba tragati. Puno pozdrava i zdravlja, Marina

droljko

March 27, 2013 u 15.28 Marina iz istre, potpisujem sve to si napisala, poto si radoznala i pronicljiva preporuam da potrai na alternativa f orumu sve o orgonskoj energiji i orgonitima Z a mene je to bilo otkrii iako sam i ne znajui o emu se radi pomou orgonita rijeio alergiju na ambroziju koja me je ubijala vie od 30 godina

nova

March 28, 2013 u 17.38 Pozdrav Marina z Istre! Ja sam nova na f orumu i stara (takoer) iz Istre:-) Slaem se s vama da je prehrana klju za sve bolesti, ali ja bih podjednaku vanost dala i psihi u to bi spadalo: duhovni (ne)razvoj pojedinca, mentalno zagaenje ili zaepljenje (slino konstipaciji) i stres. Po mom miljenju ako je prehrana klju za bolest, stres je okida, moda ne za nastanak bolesti, ve za konanu manif estaciju simptoma. Moj sluaj je ukratko ovakav: operirala sam karcinom dojke ove godine u 1.mjesecu, mama mi je operirala karcinom na lenoj modini prije 15tak godina, sa njom sam krenula na makrobiotiku, to morate priznati nije loa prehrana. Mama je jo uvijek iva, a ja sam sa makrobiotikom posustala, ali sam zadrala osnovne smjernice, uzgajam svoje povre koliko god mogu,ne koristim gotovo nikakvu kemiju,bavim se sakupljanjem ljekovitog i samoniklog bilja,za sebe radim i kreme za kou. Nekolicina poznanika i rodbine je ak zakljuilo da sam karcinom upravo i dobila od zdrave hrane. Kad sam se u glavi skockala i razmislila zakljuila sam da konzumiram previe ugljikohidrata i da mi def initivno nedostaje C vitamina jer konzumiram voe u kratkom periodu ljeta kada ima treanja i bresaka. Nakon tih (intuitivnih) saznanja izbacila sam sve ugljikohidrate, osim neto malo kvalitetnih iz cjelovitih itarica ali nikako u koliini koju preporuuje makrobiotika, te vjerujem da sam na taj nain svela svoje divljanje hormona na razinu prikladnu za moju dob, te sam takoer poela uzimati sodium askorbat (L.Paulingova metoda) i takoer sam uvela sokove od agruma i ostalog voa,za sokove od povra ekam ljeto kada ga bude u mom vrtu. Odnedavno sam uvela i uljno-proteinsku dijetu Joanne Budwig, i tako je moja prehrana sada mjeavina makrobiotike i zelene prehrane sa uljno-proteinskom. Kako sam poela sa ienjem organizma tako se samo od sebe nametnulo i mentalno ienje, te meditiram, vodim dnevnik isl, to mi jako puno pomae, tako da se alim sa svojim ukuanima kako u jednom ako preivim, napisati knjigu. Ono to hou rei je da kod mene nije bilo nekakve velike prekretnice, svime time sam se bavila i prije, ali daleko povrnije i brinula se i brinula se, kao da je briga kod mene genetski zabiljeena, te se sada uim

oputati, pozitivno razmiljati, sada mi vie nisu glupe vizalizacije i pozitivne af irmacije i momentalno mi najveu brigu zadaje moj prevrtljivi um koji mi stalno, na sitno sugerira (bit e da je on moj najvei saboter) moda grijei, nee uspjeti, vidi kakva si nesigurna, gdje ti je vjera u sebe itd.) Da li ste se moda suoavali sa slinim problemima i kada biste napisali komentar na ovu moju itabu ne bi mi bilo uope krivo:-) Pozdrav svima!

Marina iz Istre

March 29, 2013 u 8.25 Pozdrav, Nova, Hm, Istra nam je stalno kiovita, evo sad se magla navlai - prava jesen. Ne mogu doekati prve lijepe dane i izlazak u vrt, dodir sa zemljom, onaj lijepi osjeaj dok je rastresa rukama. Ve se mogu brati livadski radii, mladi izdanci puine, paruge da ne spominjemo ... Ukratko, ove stvari su potpora mojoj psihi. Kako da me tlae mali, banalni problemi, kad imam kao potporu cijelu ovu krasnu prirodu oko sebe, cijelu Z emlju, cijeli svemir? Da, nekad sam, kao mlada, ivjela gradski ivot, trala od jutra do sutra, ivjela ivot koji sam mislila da trebam, jer su tako inili svi - moji roditelji, moji prijatelji, kolege. A onda vie nisam bila zadovoljna time ... zar je mogue da je sve tu? Is that all?? Z ar je to ivot? Nemogue! Nemogue da je ivot raditi, spavati, kuhati, jesti, prljati, istiti, djeca, obitelj, karijera ... to je civilizacijsko ivljenje, tekovina, ali nije ono ime bih ja ispunila ovaj jedini dat nam ivot. Onda sam odluila da u se promijeniti (kao to je Glasser lijepo rekao, moe mijenjati iskljuivo sebe). Promjena je krenula s f izike razine (traila sam soluciju za tahikardije), i otkrila matinjak. No, on je proizveo i uinke na psihu, i to je stvorilo sklop dvaju neraskidivih elemenata (tijelo/psiha) koje sam dalje razvijala. Inae sam sklona itanju, promiljanju, i kroz godine otkrila puno o zdravlju, bolestima, lijeenju ... ivotu. Jer ivot je upravo to, initi najbolje sebi, drugima, potovati ISPRAVNO ivljenje, usprkos civilizaciji, usprkos globalizaciji ... ma bitno da je usprkos (inae sam vodenjak). Shvatila sam da je jedna od najvanijih komponenti ivota kreativnost. Ona od nas ini ljude, a ne samo preivljivae, ini umjetnike, obogauje nas i druge. Kreativnost nas ini pomalo kao T vorca, daje nam mrvicu boanske sposobnosti ... a ne teimo li svi tome? Piem romane, prie, stvaram djela puna pitanja na koja ortodoksna znanost nema/ne da odgovore. Tamo gdje drugi zatvaraju oi, ja ih irom drim otvorene i udim se kako imaju srca muriti. Ali to je zato to ne znaju to je ivot. I, sljedstveno tome, medicina nam je takva kakva je. Kad ne piem romane, druim se s mojom najboljom prijateljicom - mojom kerkom. Nije istina da mi odgajamo djecu, o, kako tek ona odgajaju nas! Jer je prelijepa injenica da mi, sve do kraja ivota, jo uvijek moemo biti odgajani, mijenjani, uzdizani. Nikad nije kraj, uvijek ako se dobro istegne, moe vrhom oiju dosei jo jedan kalin, dobiti ansu otkriti da ima dalje, i dalje, i dalje ... I da, kad na taj nain zakljui da je cijeli svijet tvoj, da je to mjesto gdje moe odvijati ivot onako kako ga eli, tada se vie ne boji niega, nita nema mo nad tobom, trivijalnost vlasti civilizacije nad tobom postaje nitavna. To je bio trenutak kad sam shvatila da ivljenje u suglasju s ISPRAVNOU (ma kako je tko shvaao, uvijek je ispravna), donosi sklad - kao kad kapljica ive tee razgranatim brazdama, uvijek bira put koji je za nju najbolji. Tako sam i ja shvatila da, ivei u skladu sa samom sobom i svime oko sebe, imam vjere u dogaaje koji se uvijek kreu najboljim putem (i u to sam se puno puta uvjerila, od toga da sam dobila posao kad mi je trebalo, do nenadanih novanih dobitaka na kvizovima kad mi je trebao novac, do knjiga o lijeenju koje su

mi dole pod ruke kad mi je to trebalo). Nema stresa, stres je izmislina civilizacije. Postojimo samo mi sa svojom voljom elimo li ivjeti u skladu s ispravnou (pri tom mislim na ivot u dobroti, zdravoj prehrani, cjeloivotnom uenju, propitivanju i dranju oiju otvorenima). Kreativnost je neminovna posljedica potrebe da izrazimo taj svoj ivot u skladu. Eh, ja se raspisala, no to mi je prof esionalna def ormacija. Bilo mi je drago popriati, Topli pozdravi svima, Marina

nova

March 29, 2013 u 11.18 E pa, bolji komentar nisam mogla poeljeti! Potpisujem apsolutno sve to ste napisali, kao da je iz moje glave izalo, sa dvije razlike: to je sroeno prekrasno i to ja jo nisam dostigla tu razinu mirnoe sa samom sobom. Danas sam prvi puta bila sa muem na kavi vani u svijetu i u kaf iu sam napisala ovo: Moj dragi, najdrai i jedni saboter - um na svagdanji. Kako betiju obuzdat, jer tko je tu glavni?! Da li je moja prirodna greka miljenje da sve mogu sama (iako je ponekad bolje, a preesto i lake pitati za pomo) postala u ovom sluaju karcinoma -prednost, jer ovakve stvari moe rjeavati jedino sama, bez smjernica i uputa koje po prvi puta mora osmisliti za sebe zato to si jedinstvena, unikatna. Z ato ja ne bi bila prva meu svima meni znanima koja e si rei (ono to si cijelo vrijeme govori pa sumnja u to i sve tako repetirajui u krug) - vrsto stojim uz tvrdnju da rak nije opaka bolest, rak me trajno spojio sa samom sobom. Cijelo sam to vrijeme i dalje turbo-osjetljiva pa se pitam da li je rak moj partner za cijeli ivot kako pie na kemiskoj koju sam posudila od konobarice. Z ato ja ne bi mogla proglasiti sve sabotirajue misli i sve proitane statistike iz knjiga i interneta prihvatljive za nekoga, ali ne i za mene, vikom i odluila da na moju pozitivu ne djeluju. To u danas sroiti na neki jednostavan nain da mogu zapamtiti i ponavljati kao mantru jer mi treba takva neka ref erentna toka na koju u se vraati kao neki zgubljenik u mraku koji ide prema svjetlu. Sve su to navike uma, a NAVIKE SE MOGU MIJENJAT I! I tako smo doli do prepoznavanja mentalnih obrazaca Hvala na lijepom komentaru. Nadam se da e nam se putevi jednom susresti i u ivo.

danijela

March 29, 2013 u 17.18 Nova vi sve znate i ozdravljujete, pozdrav svima

nova

March 29, 2013 u 21.36 Hvala, podrke taman koliko mi je trebalo!

Marina iz Istre

March 30, 2013 u 8.42 Draga Nova, Istra je mala, putevi nam se lako mogu ukriiti. Ako vas put nanese u Kanf anar, past e akula uz poslovinu kavu. Ono to daje nade u cijelom tom kancer-f ilmu u Istri, gdje sve vie mojih vrnjaka, naalost, odlazi, je napokon mogunost da se moemo boriti za svoje zdravlje, a ne biti puki promatrai uinaka medicine na nama, s grem u srcu i nadom da znaju to rade. Ne mogu se pomiriti s injenicom da u tako kljunom trenutku kao to je borba za ivot moram biti samo statist! Svatko od nas je protagonist svoga ivota, i to mu nitko ne smije oduzeti. Medicina ima naprednu dijagnostiku, ali potpuno krivi pristup lijeenju. Kad bi otkrili ljudima uzroke tekih bolesti, svi bi bili ve na pola izlijeeni. Ona druga polovica je samo stvar tehnike. Z ato, zahvaljujui Alternativi, Johanni Budwig, i mnogim drugima koji se bore da istina izbije na vidjelo, imamo anse za borbu za zdravlje na koje imamo pravo. Posvemanja korumpiranost nije prisutna samo u politici i privredi, njen najgori oblik je skrivanje istine o uzrocima bolesti i tako jednostavnom nainu izljeenja. Svjedoci smo moda najveeg genocida u povijesti ljudskog roda. I medicina je, naalost, dio te iskvarene mainerije, i zato vie nemam povjerenja u njenu izljeiteljsku mo. Kao to rekoh, ja sam vodenjak, i povremeno dobijem volju dizati revolucije Pozdrav, elim vam lijepe misli, i onaj neponovljivi osjeaj da svoj ivot drite u svojim rukama.

nova

March 30, 2013 u 12.04 Apsolutno se slaem. Nije da sam ja stalno samo i u svojem sluaju, nego mi je najlake objasniti kako se osjeam kroz njega. Moja onkologica je uvi da postoji mogunost da odbijem terapiju zraenjem, tek tada digla glavu sa papira i pogledala me u udu kao da prvi puta vidi ljudsko bie.A ja sam se prema njezinim izrazito neugodnim reakcijama, osjeala kao komad drveta kojeg je netko posjeo nasuprot nje. Apelirala je na moju pamet ako je imam i rekla da ako sam takvog stanovita da nemamo o emu razgovarati. Ja sam naalost prilino nesnalaljiva kad je rije o izravnom kontaktu.Nakon tog razgovora sam bila jo vie uvjerenija u svoju odluku, jer da se osjea kako nema niti mrvu izbora i da tebe nitko nita niti ne pita je uasan osjeaj. U jednu ruku je i razumijem, odrauje svoj posao, slijedi evropske smjernice, tono tim rijeima, ljudi joj dolaze prestraeni kao ovce pred klanje i ona radi po protokolu koji joj je zadan, ista mainerija. Miljenja sam da one dvije eventualno mogue kancerozne stanice koje su zaostale mogu rijeiti prirodnim putem jer sam i ja sama dio prirode, a zraenje koliko god da je dozirano i strogo ciljano, vjerujem da bi rijeilo te dve stanice, ali ne vjerujem da bi moje zdrave stanice stavile sunane naoale i rekle - konano malo svjetlosti. Ne znam da li sam vie hrabra to sam donijela takvu odluku ili kukavica to se nisam podvrgnula preventivnom zraenju. Ima tu jo prie oko limf nih vorova i sl. ali neu duljiti. Naalost mi ljudi emo vrlo esto odabirati lake puteve, pa odgovornost za neto tako vano kao to je vlastiti ivot preputati nekakvim protokolima koji su danas takvi, sutra drugaiji. Gospoa mojih godina koja je leala samnom na odjelu je prije 5 godina operirala isti karcinom kao i ja, sve te godine je uzimala hormonsku terapiju i zraila se i dobila ga opet. to nita ne dokazuje i u isto vrijeme sve dokazuje. Jedna lijepa pria iz opet vlastitog iskustva: poto sam veliki tovaoc prirode i uvijek smatram da je malo naina na koje ju tujem, stanovita sam da hodamo po hrani i ljekovima, to dokazuje i ova alternativina

pria o tratinici i moja o maslaku, pa ovim putem molim Alternativu ako moe istraiti moja saznanja o maslaku. Dok sam bila u bolnici, moj je mu naletio na inf ormaciju o uspjenom lijeenju karcinoma sa korjenom maslaka, i uspio je nai inf ormacije tono odakle su istraivanja potekla, od jedne lijenice iz Kanade. Ja sam bila oduevljena i odmah sam rekla - pristajem, maslaak je moj broj 1 prijatelj, kao to su i ostali korovi koji slobodno ive u mom neurednom vrtu - trputac, sljez, kopriva. Hvala lijepa na eljama,iste prosljeujem i vama i svima ostalima, potrait u vas jednom na putu od Pazina do Rovinja gdje ljeti imamo malu galeriju. Srdaan pozdrav

karmila trtinjak

March 30, 2013 u 15.03 Draga nova, uvaj taj svoj neuredni vrt pun korova. Tu raste tvoja hrana koja ti moe pomoi.Upoznaj svaku biljicu i ne dozvoli da nestane. Hrana iz prirode je lijek,jer nema niega previe ni premalo.Pozdrav svima !

3xdnevno

March 31, 2013 u 14.14 Marina iz istre Medicina ima naprednu dijagnostiku, ali potpuno krivi pristup lijeenju. Kad bi otkrili ljudima uzroke tekih bolesti, svi bi bili ve na pola izlijeeni. Ona druga polovica je samo stvar tehnike. Z ato, zahvaljujui Alternativi, Johanni Budwig, i mnogim drugima koji se bore da istina izbije na vidjelo, imamo anse za borbu za zdravlje na koje imamo pravo. Posvemanja korumpiranost nije prisutna samo u politici i privredi, njen najgori oblik je skrivanje istine o uzrocima bolesti i tako jednostavnom nainu izljeenja. Svjedoci smo moda najveeg genocida u povijesti ljudskog roda. I medicina je, naalost, dio te iskvarene mainerije, i zato vie nemam povjerenja u njenu izljeiteljsku mo. ??????? Z animljivo , znai li to da se odrie zvanine medicine i njene pomoi za sva vremena ?? Ja sa zlotvorima ne bi elio imati nikakove veze Kladim se da plaa i dopunsko

3xdnevno

March 31, 2013 u 14.27 Marina iz istre Medicina ima naprednu dijagnostiku, ali potpuno krivi pristup lijeenju. Kad bi otkrili ljudima uzroke tekih bolesti, svi bi bili ve na pola izlijeeni. Ona druga polovica je samo stvar tehnike. Z ato, zahvaljujui Alternativi, Johanni Budwig, i mnogim drugima koji se bore da istina izbije na vidjelo, imamo anse za borbu za zdravlje na koje imamo pravo ********************************* Ta doktorica nije nikava aman nego znastvenica koja pripada toj medicina koja po tebi ne zna uzrok bolesti

? Kao i svaki veliki sustav i zvanina medicina je uasno troma

3xdnevno

March 31, 2013 u 19.35 http://www.24sata.hr/znanost/senzacija-iz-hrvatske-virus-iz-pileta-moze-lijeciti-karcinome-308429

amani dominiraju

Ivan

April 01, 2013 u 18.37 Da to se tie prehrane slaem se da je vrlo utjecajna na cjeli razvoj situacije i da se prehranom kao i psihof izikim kao i duhovnim ivotom moe puno promjeniti na dobro.Sva iskustva koja vode prema ozdravljenju treba primjeniti u vlastitom ivotu.Ja sam def initivno odluio ne kemo i idem raditi.Duboko vjerujem da e biti dobro a vjera mi daje snagu i sigurnost za tu moju odluko.Hvala Bogu dobro je.

karmila trtinjak

April 01, 2013 u 20.07 Dragi alternativci,ja se slaem s vaim miljenjem pogotovo s 3xdnevno. Koliko je medicina do danas napredovala, vie nebi smjelo biti nikakvih bolesti.Kako bi onda zaraivali? Bolesti se moraju proizvasti u laboratoriju kako bi ta velika mainerija mogla ivjeti kao nepobjedivi parazit. dokle god ne ponemo misliti svojim glavama,dotle e zaraivati na nama. Ja sam na dobrom putu da se u potpunosti rijeim ovisnosti o naunoj medicini. Alternativa je Z AKON po kojem trebamo ivjeti.Pozdrav svima!

Dodaj koment ar

You might also like